Gosford Park
In 1930s England, the rich and famous gather together for a weekend of relaxation hosted by Sir William McCordle and Lady Sylvia at their hunting resort, Gosford Park. But when Sir William is found murdered in the library, the overly-attentive servants are sure that everyone present has a motive.
Working with a script from Downton Abbey creator Julian Fellowes, the great American filmmaker Robert Altman crosses the pond for this acclaimed, darkly comic and satirical whodunnit. An impeccable period production with a starry ensemble cast including Kristin Scott Thomas and Emily Watson.