Grand Theft Hamlet
With theaters shut during the COVID-19 pandemic, two actors, Sam and Mark, are uncertain about their futures. Finding solace in the virtual chaos of Grand Theft Auto Online, they decide to stage Hamlet in the game’s unpredictable world. This film was produced independently by Project 1961Ltd.