Grand Tour
Winner of the Best Director prize at Cannes, Miguel Gomes’s transcendent travelogue sets sail for spellbinding horizons, where romance and adventure thrillingly entwine. Guided by the capricious will of the heart, this epic tale of love on the run is a movable feast for the mind and the senses.