Great Freedom
Unearthing heartrending chapters of queer history in postwar Germany, Sebastian Meise’s moving drama harnesses the healing power of intimacy that blooms in defiance of systematic oppression. Franz Rogowski mesmerizes with a powerhouse performance in this absorbing tale of resilience and resistance.