Isabella Rossellini illuminates the love life of the ugly anglerfish. Hiding in the abyss of the ocean, the female anglerfish awaits penetration from the tooth of a much smaller male.
In the spectacular meeting of two shining stars—the anglerfish, which lures prey with its luminescent fin dangling over its head, and Isabella Rossellini—this tongue-in-cheek film asks us to imagine the sex symbol as an unattractive sea creature. Heteronormative rules do not apply in the abyss.