Group Marriage
Stephanie Rothman’s unabashedly feminist, smart sex comedy wants softcore scenes of frolicking bodies, an orgy of cheeky double entendres—and more still! Fired up with the modern promise of equality, this spirited film sees women’s erotic and domestic liberation as the start of happiness for all.