GUO4
A confrontation between two swimmers in a locker room ends in tears in this morality tale, which concerns the impudence of “manspreading” in public spaces.
Inspired by the homoerotic photography of Bob Mizer, British maverick director Peter Strickland worked in collaboration with London-based musicians GUO to make this playful stop-motion short of gay erotic reverie. GUO4 brilliantly—and literally—deconstructs masculinity on a locker room floor.