Half a Life
Combining home movies, archival footage, and interviews, Goupil recounts his youth in the years leading up to May 1968, and the decade following it, climaxing with the suicide of his friend Michel Recanati. Both bildungsroman and political essay, the film shows how after revolt came disillusionment.