Half Nelson
Dan, a dynamic and inspirational history teacher in a Brooklyn high school, leads a secret life of addiction. Juggling his hangovers and homework, Dan keeps his lives separate—until troubled student Drey catches him getting high after school. Soon the two lost souls strike up an unlikely friendship.