Hand in Hand
Hélène and Joachim couldn’t be any more different. Hélène is a snob and runs the prestigious ballet school of the Opéra Garnier. Joachim is employed by a provincial mirror manufacturer and gets around on a skateboard. But when their paths cross, they are swept away.