Happer's Comet
Gliding through a somnolent suburbia, Tyler Taormina’s hypnotic follow-up to Ham on Rye captures the unexpected magic and surprise interactions of the witching hour. In this Long Island lullaby, filmed during lockdown, skaters soar and lovers slink into the dark, keyed in to the rhythm of the night.