Hard Paint
From gifted filmmaking duo Filipe Matzembacher and Marcio Reolon (Seashore) comes this queer coming-of-age story for the digital era. Bold, loud, and unapologetically sexy, Hard Paint is both a character study of a young man’s double life and an incisive depiction of the consequences of homophobia.