Harmony and Me
Lyricist Harmony insists on wallowing in misery eons after being unceremoniously dumped by his girlfriend Jessica . While the members of Harmony’s family are long over his antics, that doesn’t stop him from milking his heartbreak and telling his tale of woe to anyone who will listen.
A witty, deadpan comedy from one of the preeminent directors of the mumblecore genre, Bob Byington’s Harmony and Me is a brilliantly-scripted gem. Starring Justin Rice and Kevin Corrigan, the film perfectly captures the awkwardness of millennial heartbreak to hilarious effect.