Haute couture
Esther is at the end of her career as Head Seamstress at Dior Avenue Montaigne workshop. One day, she gets her handbag stolen in the metro by a 20 year-old girl, Jade. Instead of calling the police she decides to take care of Jade. She sees in her the opportunity to pass on her skills.