Atıf Yılmaz’s timeless love story is an ode to cinema’s transformative power. Türkan Şoray’s unique presence anchors this surrealist exploration of fantasy and reality, unraveling the threads of love and illusion. A bittersweet homage to Yeşilçam’s fading glamor and the dreams it once inspired.