Heart
Gayoung, a filmmaker, visits Seongbum, an art instructor, to consult on her affair with a married man. The two were once lovers of each other, though that does not stop Seongbum from becoming a love counselor for Gayoung. Yet, they don′t just consult, but begin exploring new feelings for each other.
Already heralded as the female counterpart to Hong Sang-soo, Jeong Ga-young once again plays a director engaging in awkward confessionals in her hilariously irreverent meta-comedy. Heart cheekily defies the usual portrayals of women and romance, and doubles as an audacious reflection on filmmaking.