Heaven Reaches Down to Earth
After Tau comes to a realization about their sexuality, it sets in motion a cascade of thoughts and emotions in Tumelo—nothing will ever be the same between them.
A mesmerizing work of intense romanticism, Tebogo Malebogo’s poetic short unabashedly revels in the euphoria of queer desire and self-discovery. Pulsating with a fiery longing, the intensity of the gaze between lovers and the grand beauty of the South African landscape melt into one majestic whole.