Heights
Awakened at midnight, Miwi is entrusted with a strange mission: to take the car and drive her sister Juliana to a place where she will be safe from an imminent danger. Guilt-ridden and fearing for their safety, the two experience an ever-growing special bond between them.
The feature debut by young writer-director Gabriel Nuncio is inspired by a real-life, high-profile crime that happened in Monterrey, Mexico. A minimalist, bittersweet character study that plays with the rules of the road movie, Heights offers up a simple yet heart-breaking tale of sisterly love.