Heli
In his tense, Cannes’ Best Director winning third feature, arthouse favourite Amat Escalante tackles the rising underworld of Mexico’s drug cartels. With a stunning visual style and an air of quasi-documentary naturalism, Heli is confrontational, heart-pounding cinema at its very best.