Hellaware
Jaded by the elitism of art galleries, Nate embarks on a quest for a more authentic brand of contemporary art. When a YouTube search leads to a music video from Delawarean Goth rappers Young Torture Killers, Nate knows he’s found his subjects.
Michael M. Bilandic’s scrappy second feature is a clever satire of New York’s bougie art world. Centered around a hilarious, Juggalo-inspired music video—which went viral on WorldStarHipHop in real life—Hellaware is also an optimal showcase for DP Sean Price Williams and his striking use of color.