Hello Apartment
Ava enters the Brooklyn loft for the first time. This is now home. This is where she’ll meet a boy and fall in love. The apartment will become a witness to Ava’s history—her joy and sadness, hopes and disappointments—the kind of universal space we all find ourselves evolving into adulthood.
In her directorial debut for Miu Miu’s Women’s Tales, Dakota Fanning traces the story of a young woman through her relationship with her home. Wine stains and holes in the wall, parties and fights: Hello Apartment looks at the physical marks left by life and the connection between space and memory.