Henri
Yolande Moreau’s dramatically ambitious film thoughtfully encompasses the many emotions and difficulties faced in the contrasting personal lives of two people sharing an unlikely but potent bond. Immense performances matched by attuned direction constructs this sensitive look at friendship.