Her Smell
Becky Something is a destructive punk rock icon whose erratic behavior alienates bandmates, family, and fans. Across five turbulent chapters—raging performances, backstage meltdowns, and fragile sobriety—she teeters between collapse and recovery, chasing the creative spark that once made her a star.
Odorous with moth-eaten delusions of genius and greatness gone rancid, Alex Ross Perry’s take on a toxic music industry is magnetic: it repulses as much as it thrills. Channeling wicked-witch poison into the role of wasted rocker, Elisabeth Moss weds herself to darkness with exhilarating flair.