Hermia & Helena
Camila, a young Argentine theater director, travels from Buenos Aires to New York to attend an artistic residency to develop a Spanish translation of Shakespeare’s “A Midsummer Night’s Dream.” Upon her arrival, she begins to receive a series of mysterious postcards.