Hidden Away
After his mother dies, Toni is adopted by a couple in Switzerland, but his physical and mental ailments lead to his expulsion. Living in poverty in Italy, he finds work as a labourer until he meets the sculptor Mazzacurati, who convinces him to paint and sets him on the path to liberation.
In this passionate biopic about Antonio Ligabue—the visionary artist and troubled outsider—the storms of mental illness and artistic creativity entwine powerfully. Actor Elio Germano gives an extraordinarily raw performance as the marginalized and maligned modern art rebel.