High-Rise
Penthouse residents of Rio de Janeiro, São Paulo and Recife open up their homes to reveal their thoughts on social inequality, politics, and the world that surrounds them. As well as discussing more intimate subjects such as their desires, fears, insecurities, prejudices and personal histories.