Hip Moves
The fates of two characters with overlapping paths: Thierry, a bachelor, proficient in number of “borderline” martial arts, and Marion, a young woman prepared to do anything to have a child. A story told in the manner of an action movie, part-tragedy, part-farce.
Helmed by “gonzo” auteur Hervé P. Gustave, known equally for his work in pornography and in cinema, Hip Moves is a cult sex comedy with a distinct voice. Featuring the one and only Eric Cantona and his real-life wife Rachida Brakni, the film is both edgy and silly with outrageous results.