Hit the Road
An unorthodox family of four—two parents and their quiet adult son and hyperactive six-year-old boy—drive across the Iranian countryside. Over the course of the trip, they bond over memories of the past, grapple with fears of the unknown, and fuss over their sick dog.
Recalling the poetic realism of Abbas Kiarostami and his father Jafar Panahi, Panah Panahi’s sensational debut uproariously speeds through the picturesque terrains of northern Iran. Full of laughter and songs, this heartfelt family road trip embodies the unconditional love that stands against harm.