Hollywood 90028
From exploitation tropes of sex and murder, Christina Hornisher paints a hallucinatory time capsule of 1970s Los Angeles, smattered with vagabond souls and trampled Hollywood dreams. Admired by Sean Baker and Ti West, this spellbinding vision of a wasted Tinseltown is now restored in glorious 4K.