Home
A family’s peaceful existence is threatened when a busy highway is opened right next to their isolated property. As the sounds and fumes of the modern world begin to fill their home, the family becomes disorientated, and each of its member finds themselves pushed to dangerous extremes.
Isabelle Huppert leads a strong cast in this César-nominated film, in which a change in the landscape radically impacts the life of an irregular family in dark and mysterious ways. Shot by Claire Denis’ marvellous cinematographer Agnès Godard, Home offers up a tragicomic parable of domesticity.