Homeland (Iraq Year Zero)
One of the crucial films about America’s invasion of Iraq, Abbas Fahdel’s extended, engrossing, and profoundly personal saga provides an essential perspective. Fahdel edited the film from hundreds of hours of documentation of his family’s daily life to highlight the harsh realities of the invasion.