Mathieu lives in Paris, Alice in a small seaside resort in Western France. He is a famous actor, about to turn 50. She is a piano teacher in her 40s. They were in love fifteen years ago, then separated. When Mathieu goes try to overcome his melancholia in a thermal spa, he stumbles upon Alice.
Guillaume Canet and Alba Rohrwacher make a dream duo in this poignant romance from French filmmaker Stéphane Brizé. Bringing warmth to cool, minimalist architecture and the wintertime seascape of Brittany, the two leads beam with easy comedy and chemistry in an elegantly wistful love story.