Horse Money
From Portugal’s greatest living filmmaker comes this dreamlike hallucination of a lost soul belonging to the country’s repressed, abused, misused and forgotten underclass. With his rivetingly poetic political cinema, Pedro Costa gives the unheard and unseen a voice and a true cinematic presence.