Hot Milk
Sofia and her ailing mother, Rose, travel to the Spanish seaside town of Almería to seek the help of Dr. Gómez, an enigmatic healer who may hold the key to Rose’s mysterious illness. As long-buried tensions simmer between them, Sofia finds herself drawn to the magnetic and free-spirited Ingrid.
Rising star Emma Mackey stuns in this searing adaptation of Deborah Levy’s acclaimed novel about sensual longing and animal instincts. Intoxicated by the sun and salt sensations of the Andalusian coast, her hot-headed heroine swims clear of her mother’s stinging gaze in a break for self-realization.