House of Cardin
House of Cardin is a rare peek into the mind of a genius, an authorized feature documentary chronicling the life and design of Pierre Cardin. A true original, Mr. Cardin has granted exclusive access to his archives and has provided unprecedented interviews at the sunset of a glorious career.
A true visionary, Pierre Cardin injected avant-gardism into everyday life, lending his artistry to the worlds of fashion, architecture and cinema. Featuring unprecedented access to the artist himself, this loving portrait captures his indelible magic, which exemplified the space-age era and beyond.