Human Factors
Couple Nina and Jan sign a politically charged client at the advertising agency they co-own, forcing them to confront their clashing priorities. To escape mounting tensions, they whisk their kids away to a seaside vacation, where a mysterious home invasion sets everything off balance.
Unveiling social malaise with the acidic precision of Michael Haneke, this trenchant drama from Ronny Trocker shatters the glossy façade of middle-class contentment into little pieces. In a world skewed by incessant online communication, a typical nuclear family find themselves lost for words.