Humpday
Two college buddies reunite after a decade apart. Ben is married and Andrew is a free spirit who has spent the last 10 years traveling the globe. Their constant need to one-up each other results in a daring proposition. The staunchly heterosexual friends must star together in a gay adult film.
While the bromances of the ‘00s were often aggressively hetero, the straight men of this sex comedy are ready to experiment with intimacy in the pursuit of art. Pushing boundaries that Frat Pack contemporaries would not touch, Lynn Shelton’s film is open-minded, genuinely funny, and casually clever.