Hunger
In Northern Ireland’s Maze prison in 1981, 27-year-old Irish Republican Army member Bobby Sands is imprisoned with fellow IRA inmates. Demanding to be recognized as political prisoners, ‘dirty protests’ progress to hunger strikes. Soon, Sands’ body and mind are pushed to the uttermost limit.