Hungry Soul
Reiko, who tolerates abuse in her marriage to a man 23 years her senior, is friends with Mayumi, a beautiful widow. Reiko meets her husband’s business rival, a young, capable businessman, and falls for him. Meanwhile, Mayumi enters into a relationship with Shimotsuma, a friend of her late husband.