I Am the Beauty of Your Beauty, I Am the Fear of Your Fear
The journey of self-discovery is drenched with sweat and tears in this exhilarating short from prolific Malaysian filmmaker Tan Chui Mui. Powered by propulsive visuals, this dynamic snapshot of combat-sport sisterhood encapsulates the beautiful physicality and emotional catharsis of martial arts.