I Lost My Body
In a Parisian dissection lab, a severed hand escapes its unhappy fate and sets out to find its body. It travels through a perilous city to reunite with pizza boy Naoufel. Its memories of Naoufel and his love for librarian Gabrielle may provide answers about what caused the hand’s separation.