I Saw the Devil
Kyung-chul is a dangerous psychopath who kills for pleasure. On a snowy night, his latest victim is the beautiful Juyeon, daughter of a retired police chief and pregnant fiancée of special agent Soo-hyun. Obsessed with revenge, Soo-hyun is determined to track down the murderer at all costs.
Sometimes you need something light—and sometimes you want a wild, extreme slice of genre cinema! This polarizing, kinetic, truly diabolical thriller from South Korea (starring Oldboy’s Choi Min-sik!) is an unpredictable shocker. But tread carefully—it’s not for the faint of heart.