I Wish
Koichi and his younger brother Ryunosuke have been separated by their parents’ divorce, and Koichi’s only wish is for his family to be reunited. When he learns that a bullet train line will soon open linking the two towns in which they live, Koichi sets out on a journey hoping to witness a miracle.