Idol
After his son runs over a man, successful politician Myung-hui persuades him to turn himself in. Following the death of his son, Joon-sik sees his life fall apart. When a woman who was there the night of the accident disappears, the two men will desperately search for her, but for different reasons.
Another gory addition to the twisty thrillers of contemporary South Korean cinema, Lee Su-jin’s neo-noir is a stormy urban fable soaked in blood and rain. Amid a vortex of shocking class conflict and male violence, the film finds its heart in the stirring performance of Chun Woo-hee (The Wailing).