If It Were Love
1990s rave culture was a chance to let go of oneself. If It Were Love explores such dimension through the eyes of artist Gisèle Vienne: young dancers dissolve into a community on stage, where their bodies move in graceful slow motion. Performance and reality flow together into an artistic whole.
Oh, how we love being in a crowd of bodies, dancing the night away! Let this hyper-energetic and sensual adaptation of a dance choreography—Gisèle Vienne’s work “Crowd” —transport you to the center of a rave. Tender, emotional, queer, kinetic, and profound: Get lost in the rhythms.