In Another Country
Marking the beginning of a beautiful collaboration, Hong Sang-soo’s first English-language film stars Isabelle Huppert in not one, but three roles! Wondrously meta in its structure, this playful cinematic triptych pairs capricious romantic detours with the unruly rhythms of the creative process.