In the Aisles
The reclusive Christian takes a job working the night shift at a big box store, when he becomes enamored by his charming but mysterious co-worker Marion. But Marion has secrets of her own and when she suddenly goes on sick leave, Christian is tempted to fall into habits of his dark past.
Two extraordinary performers, Franz Rogowski and Sandra Hüller (Toni Erdmann) concoct a tender and bittersweet romance in Thomas Stuber’s discerning workplace drama. Flanked by towering aisles and whirring forklifts, compassion and camaraderie kindly soothe the monotony of the blue-collar grind.