In the House
Prolific French filmmaker François Ozon (Swimming Pool, Frantz) crafts this creative thriller: a cat-and-mouse game between a teacher and his creative writing student, whose ever-elaborating story-within-a-story begins to entwine everyone around him. An inventive and entertaining literary comedy.