In the Soup
Featuring an all-star cast that includes Steve Buscemi, Seymour Cassel, and Jim Jarmusch, this classic of American indie cinema cleverly captures the zeitgeist of ’80s New York. Long unavailable after winning the Grand Jury Prize at Sundance, In the Soup shines anew in this gorgeous restoration.