Indecent Desires
One of Doris Wishman’s late 60s “roughies,” Indecent Desires features many of the legendary director’s authorial quirks, like cutaways to kooky interiors, out-of-sync voice-overs, and erratic continuity. This splintered tale of depravity and occultism up-turns male domination and obsessive desire.